Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ač jsem podstatně mladší (bez urážky) a tu dobu jsem nezažil, ač nejsem od Vás z regionu ale z Prahy, tak hezčí blog jsem dlouho nečetl. Sám hodně čtu a nikdy nezapomenu na to, když mi táta dal sešity Rychlých šípů a já je četl pořád a pořád dokola. S kamarády jsme si na Šípáky nehráli, ale se sousedem jsme oba milovali knihu Dva divoši (nevím, zda jste četl). Vidět se dnes, nebo nedej bože vidět mě moje manželka, jak pobíhám po poli/lese s vlastnoručně vyrobeným "lukem" a hledám rysa, kterého bych trefil, tak si klepu na čelo a volám "Chocholouška";-D Karma

0 0
možnosti

J40i18ř57í 86M29l22s

26. 9. 2019 14:47

Krásné čtení R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 458x
Ústečák, mám rád pro někoho těžko uchopitelné charisma industriálně a sociálně vyloučeného města, zajímá mě pohnutá historie regionu v dobách minulých a vlastně i současných. Miluji nádhernou krajinu a přírodu v okolí o které naštěstí moc lidí mimo region ještě neví. Aktivní, ne moc dobrý horolezec. Mám rád sporty v přírodě, hard rock a lidi kteří jsou na tom podobně.

Seznam rubrik